Storing aan uw cv-ketel?
Heeft u een servicecontract bij Energie Service Noord West?
ESNW rekent in dit geval geen voorrijkosten en met een (Totaal) Comfort abonnement ook geen arbeidsloon.
Bel 072-5123134 voor hulp.
Heeft u een servicecontract bij Gasservice – Gaswacht?
Het serviceniveau is afhankelijk van uw contract (het aantal sterren van uw servicecontract).
Bel 0251-245454 om uw storing te verhelpen.
Los de storing direct zelf op aan de hand van onderstaande checklist.
Controleer of…
… de waterdruk juist is (tussen 1,5 en 2 bar).
… de gaskraan openstaat.
… de waakvlam brandt (indien deze aanwezig is).
… de cv-ketel gereset kan worden. Zo ja, start de cv-ketel opnieuw.
… de stekker in de wandcontactdoos zit.
… de thermostaat hoog genoeg staat.
… de zekering in de zekeringengroepenkast heel is.
… de warmwaterkranen niet lekken.
… de klokthermostaat op batterijen werkt. Wanneer het display uit of onvoldoende leesbaar is dient u de batterijen te vervangen.
Heeft u geen servicecontract bij één van bovenstaande organisaties en lukt het niet om de storing zelf te verhelpen?
Neem dan contact op met Admiraal & Valkering via een e-mail of telefonisch op 072-5055262 of 072-5053333.
Storing omtrent riolering of lekkage?
Een storing aan uw cv-ketel komt altijd op een ongunstig moment, maar onderstaande organisaties zullen het probleem zo snel mogelijk verhelpen. Ook is het in sommige gevallen mogelijk om de storing zelf op te lossen.
Heeft u een servicecontract bij Energie Service Noord West?
ESNW rekent in dit geval geen voorrijkosten en met een (Totaal) Comfort abonnement ook geen arbeidsloon.
Bel 072-5123134 voor hulp.
Heeft u een servicecontract bij Gasservice – Gaswacht?
Het serviceniveau is afhankelijk van uw contract (het aantal sterren van uw servicecontract).
Bel 0251-245454 om uw storing te verhelpen.
Los de storing direct zelf op aan de hand van onderstaande checklist.
Controleer of…
… de waterdruk juist is (tussen 1,5 en 2 bar).
… de gaskraan openstaat.
… de waakvlam brandt (indien deze aanwezig is).
… de cv-ketel gereset kan worden. Zo ja, start de cv-ketel opnieuw.
… de stekker in de wandcontactdoos zit.
… de thermostaat hoog genoeg staat.
… de zekering in de zekeringengroepenkast heel is.
… de warmwaterkranen niet lekken.
… de klokthermostaat op batterijen werkt. Wanneer het display uit of onvoldoende leesbaar is dient u de batterijen te vervangen.
Heeft u geen servicecontract bij één van bovenstaande organisaties en lukt het niet om de storing zelf te verhelpen?
Neem dan contact op met Admiraal & Valkering via een e-mail of telefonisch op 072-5055262 of 072-5053333.
Storing omtrent riolering of lekkage?
Ook kunt u voor storingen met betrekking tot riolering of lekkage contact opnemen met Admiraal & Valkering door een e-mail te sturen of telefonisch contact op te nemen via 072-5055262 of 072-5053333.